distribuce pro 486/12ram

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Leden 4 13:10:26 CET 2003

aplikacni server je spis odvazne vyjadreni toho, jak to je nasazene. ta
javova aplikace je vyvojova vetev (nasazena pro zakazniky je na firemnim
serveru a ten uz je jiny kafe:-) ) tohle jsem udelal proto, ze mi
shorelo par komponent ze serveru, ktery jsem na ten vyvoj puvodne
pouzival (K7icka) a kupodivu to funguje docela dobre i na 486tce. jediny
zadrhel nastal, kdyz jsem se na tu 486tku snazil protlacit postgresovou
databazi s pouhymi nekolika tisici zaznamy (mozna jich bylo drobet vic,
ale pres 20 000 to urcite neslo)

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html