cdrecord a rychlost napalovania

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Sobota Leden 4 17:48:45 CET 2003

On Sat, 4 Jan 2003, Peter Luciak wrote:

> cdrecord -v -audio -pad *.wav
>
> Takto ale cdrecord zvoli nejaku rychlost ktoru vycita z media. Chcel by som
> obmedzit rychlost napalovania na dajme tomu 1x, alebo 2x. Pochopitelne,
> parameter -speed=1 nefunguje, cdrecord to uplne ignoruje a napaluje max.
> rychlostou media. Ani forcespeed mi nepomohlo. Da sa to nejako, alebo to
> zavisi od media?

Osobne s tim zkusenost nemam, protoze mam dva roky starou vypalovacku,
ktera pali max 4x. Pokud chcete palit pomaleji z duvodu cteni Audio CD i
na starsich vezich, ktery nectou CD-R palena velkou rychlosti, tak verte,
ze pokud budete palit 4x (nevim, kolik maximalne zvlada vase vypalovacka),
tak CD prectou vsechny veze - mam ozkouseno na sve vypalovacce a asi 20
vezich ruzne starych az i starickych. Vypalovacku mam TEAC CD-W54E.

--
 Jan Oppolzer | SPSSE a VOS Liberec | WWW: http://www.pslib.cz/~oppolzer
 E-Mail & UNIX talk: oppolzer na pluto.pslib.cz | oppolzer na jupiter.pslib.cz