cdrecord a rychlost napalovania

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Neděle Leden 5 19:57:39 CET 2003

Zdravim,

On Sat, Jan 04, 2003 at 05:48:45PM +0100, Jan Oppolzer wrote:
> Osobne s tim zkusenost nemam, protoze mam dva roky starou vypalovacku,
> ktera pali max 4x. Pokud chcete palit pomaleji z duvodu cteni Audio CD i
> na starsich vezich, ktery nectou CD-R palena velkou rychlosti, tak verte,
> ze pokud budete palit 4x (nevim, kolik maximalne zvlada vase vypalovacka),
> tak CD prectou vsechny veze - mam ozkouseno na sve vypalovacce a asi 20
> vezich ruzne starych az i starickych. Vypalovacku mam TEAC CD-W54E.

	Dik za rady, ale nic nepomohlo. Napalovacka je TEAC 48/40/12 a
tvrdohlavo dalej pali vsetky CDs 25x bez ohladu na cdrecord -speed=#,
cdrecord speed=#, alebo forcespeed. Mozno zalezi aj od media ale skusal som
to na roznych mediach tak neviem...
	Inak cely cirkus je kvoli experimentu s CD playerom Yamaha, ktory
prehrava napalene CD dost randomne -- niektore uplne v pohode (napr. Kodak)
ine ani za svet (resp. zo zaciatku ich prehrava a potom si zmysli ze uz nie
;( ). Chcel som zistit ci moze byt pricina v rychlosti napalovania...
	Zaujimave ze bez ohladu na vsetky moje pokusy mi cdrecord vypise
pred zaciatkom palenia, ze "Starting to write CD/DVD at speed 12 in real
TAO mode for single session" no potom skoci kamsi na 24x. Ale inak CDs su
napalene v pohode.

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

You cannot achieve the impossible without attempting the absurd.