Instalace na notebook pres redukci HDD v jinem PC

rostaharok na quick.cz rostaharok na quick.cz
Neděle Leden 5 10:14:05 CET 2003

----- Původní zpráva -----
Od: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>
Datum: sobota, 4. ledna 2003 v 9:03 odp.
Předmět: Re: Instalace na notebook pres redukci
HDD v jinem PC

> [...]
>
> : chtel by jsem nainstalovat Linux na starsi
> : notebook (IBM760LE).Problem je v tom
> ze,ten notas
> : nema ani disketovku a CDmechanika co tam
> je neumi
> : bootovat.
>
> Tento problem vajicka a sliepky ma celkom
> zaujal, tak som
> trochu googloval. Nemate nahodou v BIOS-e volbu
> "boot from PCMCIA"? Pokial ano, mohol by ist
> vytvoritbootovaci "disk" na nejakej CF karte
> v CF-PCMCIA
> adapteri - prislusny hardware hladajte u
> najblizsiehovlastnika nejakeho PDA alebo

Docela dobry napad,ted jeste sehnat tu CF-PCMIA
kartu :-)

> Len pre uplnost: proste dokupit aj tu
> disketovku nejde?

O koupi te disketovky uvazuji,jenom bude asi
chvili trvat nez ji nekde v bazaru
sezenu.Uvidime, zatim se mi nejvice libi reseni s
tou DOS partisnou.Pristi tyden vyzkousim a kdyz
tak poreferuji jak to dopadlo.

> Nechce sa mi verit, ze by ju povodny majitel
> nemal(ledaze ste kupili nieco kradnute a
> disketovkasidli v sufliku u obete :-( ).
Ne puvodni majitel ji nema,byl to sluzebni
notebook a oni jeli vse pres sit,ale jak se rika
darovanemu koni... :-))

S pozdravem, R.Harok