Instalace na notebook pres redukci HDD v jinem PC

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Neděle Leden 5 12:48:41 CET 2003

> O koupi te disketovky uvazuji,jenom bude asi
> chvili trvat nez ji nekde v bazaru
> sezenu.Uvidime, zatim se mi nejvice libi reseni s
> tou DOS partisnou.Pristi tyden vyzkousim a kdyz
> tak poreferuji jak to dopadlo.

To pouziti DOS partisny ze ktere se pak udela swap mi prijde jako nesmysl.
Pokud je na stroji DOS/W9x, muzu tu instalaci prece nabootovat primo
odtamtud (loadlin.exe). Netusim, jestli to jde i s NTx, ale pokud to nejde
tak mi stejne zadna DOSova partisna nepomuze, nehlede na to, ze ji vlastne
za danych podminek nemuzu vytvorit aniz bych zrusil ten OS co tak v tuto
chvili je.

Jinak soupnuti toho disku do normalniho stroje je dobry napad a ja ho bezne
praktikuju (pouze diky tomu jsem rozejel linux 2.2 na notebooku s 486/4MB
RAM a 340 MB HDD - chodi to krasne, pouzivam to na mereni signalu Wi-Fi v
terenu a jde na tom i surfovat lynxem).

Ctirad