Otevreny port - dotaz

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Leden 6 01:08:13 CET 2003

Dobry vecer vsem,

mam nasledujici dotaz. Dostala se mi do ruky masina s nainstalovanym RH
6.1. Jedna se o stary server z firmy meho kamarada a ja jsem objevil
jednu zajimavou vec. V systemu je na portu 61234 otevreny port, na
kterem bezi SSH demon. Jedna se o SSH1 a v konfiguraku demona je
zakazane prihlaseni uzivatelu ze všech adres krom localhostu
/192.168.1.1/. Me se vsak nepodarilo najit, kde je tenhle port
definovany. V inted.conf to není a proto bych se rad zeptal, kde jinde
se necha trvale otevrit port a volat na nem nejaky konkretni program ??
Koukal jsem i do konfiguraku toho SSH demona, zda není nastaven
naslouchat na tomhle portu a není.

Diky za radu nebo nakopnutni spravnym smerem.

Jirka