Agenda VR3 linux PDA

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pondělí Leden 6 14:46:00 CET 2003

Agenda VR3 je linuxove PDA, takze to dufam nie je OT.

Dufam ze sa tu nachadzaju aj uspesni pouzivatelia tohoto PDA a verim ze mi
pomozu:-)

Pred Vianocami mi Jezisko poslal z Kanady novu Agendu VR3:-) ale k
flashovaniu som sa dostal az teraz. Precital som nejake navody a vyzeralo to
celkom jednoducho a nastali problemy. Skusal som najprv vrflash a matrix
romdisk a kernel, ale vrflash mi uz na zaciatku napisal ze problem a
ze nebude flashovat.

Na nete som nasiel vrflash-16M, z coho som pochopil ze 16MB Agenda ma
nejake rozdiely ale podla patchu je rozdiel len v PMON prompte, ktory
je v 16MB verzii PMram.

No problem je v tom ze ked to flashujem, vsetko ide OK az kym nedam
urobit restore defaults, ktore neprejde, zostane to visiet a Agenda uz
nebootne.

Stiahol som z netu romdisk a jadro H2O 1.2.6, verziu ktora tak uz
bola predtym, ale robi to to iste:-(

Teraz mam z Agendy mrtvolku ale verim ze sa jej podari prinavratit zivot:-).

A keby ste ma vedeli odkazat na nejaky mailinglist (najlepsie aj trocha
zivy) bolo by to super. Ja som totiz nic nenasiel:-(

Ing. Jozef Novikmec
Systemovy inzinier pre komunikacie a bezpecnost
Leciva a.s.
Ke kabelovne 130
Praha 10 - Dolni Mecholupy

novikmec na leciva.cz