Agenda VR3 linux PDA

Petr Ferschmann petr na ferschmann.cz
Sobota Leden 18 13:50:28 CET 2003

Dobry den,

take od listopadu vlastnim Agendu. 16MiB model.
Jeden z rozdilu mezi 16MiB a 8MiB modely je, ze 16 pouzivaji
komprimovane jedro.

Pred startem jadra v PMON je potreba jeste zavolat unzip.
Pouzivam zatim puvodni jadro. Jako rootdisk pouzivam dream-romdisk 4 od
Milana Pikuly (snow 1.4).

Pouzivate vrflash verze 0.24? Pokud ano nevim v cem je problem. Pokud ne
je to v tom.

BTW: H2O 1.2.6 je rootdisk, ktery jiz na tom systemu byl od Softfieldu.

Osobne v brzke dobe prejit na vrdeb (Debian Like distibuce).

Jste clenem konference

agenda-snow-disc na lists.sourceforge.net

Pripadne dalsi informace najdete na www.agendawiki.com.

Agenda je skvele zarizeni (nejlepsi je telnetnuti na nej). Jedine co mi
vadi, ze neni plne funkcni synchronizace s evolution :-(

		S pozdravem

			Petr "Fers" Ferschmann

--
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  petr na ferschmann.cz  ]==[ http://petr.ferschmann.cz/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]