Radeon 8500 LE a YUV overlay

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 6 15:35:56 CET 2003

	Dobry den,

	snazim se zprovoznit ATI Radeon 8500LE - standardni XFree86 chodi,
HW akcelerace nikoliv. YUV overlay se tvari ze tam je, nicmene zobrazuje
se jinam nez bych cekal - xawtv i zapping vykresli cerny obdelnik tak,
ze presahuje pres dekorace windowmanageru.

	I stahl jsem fglrx drivery od ATI (binarni, fuj :-) Trochu
me prekvapuje, ze 3D-akcelerace funguje i bez podpory AGP-GART,
zavisle na konkretnim cipsetu (VIA KT400, v mem pripade). To ma Radeon
nejaky svuj vestaveny GART? Nicmene YUV overlay nefunguje - tentokrate
se zobrazi obdelnik na spravnem miste uvnitr okna xawtv nebo zapping,
dokonce ani neni cerny (obsahuje takove modrozelene pruhy), nicmene
zadny obraz se v nem neprehrava.

	Zkusil jsem stahnout ati.2 z GATOSu, po nainstalovani mi X server
zatuhne tak ze nefunguje konzola (a sitove pripojeni tenhle pocitac nema).

	Funguje vam nekomu prehravani videa nebo televize s YUV overlayem
na Radeonu 8500? Co je potreba pro to udelat? Mam si zkusit zkompilovat
sam Gatos z CVS?

-Y.

PS.: Jak si to tak po sobe ctu - jeste jsem zapomnel rict, ze to neni
All-in-wonder, ale mam separatni TV kartu s BT878, ktera mi funguje
(xawtv i zapping v rezimu "grab", nikoliv "overlay").

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|