kernel

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Leden 6 18:36:16 CET 2003

On Mon, Jan 06, 2003 at 04:23:24PM +0100, milan_kucera na notesnet.cz wrote:
> Ahoj mám dotaz snažilm se kompilovat kernel v2.4.20 ,ale nikdy předtím jsem
> do nedělal po provedeny konfigurace a při kroku dvě kdy zadávam make
> bzImage se mi objeví chyba na konci kernel is too big for standalone boot
> from floppy mužete mi řici jak tuhne chybu odstranit
> Dík

Ahoj,

vyzkouset si zkompilovat kernel je pekne. Najdi si na www.tldp.org
nejake howto ke kernelu. Zatim ti trosku poradim
make menuconfig
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make modules_install

zkopirovat .../boot/arch/i386/bzImage do /boot/newker
a pridat prislusnou radku do /etc/lilo.conf a pak spustit
lilo bez parametru :). Na neco jsem zapomnel? Mozna depmod -a :)

Papulec Dalibor Straka