kernel

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 6 16:43:26 CET 2003

Zkuste si tu hlasku prelozit.

Pokud nehodlate bootovat z diskety, tak by vam to nemelo vadit, ale velmi
pravdepodobne mate v tom kernelu hromadu veci, ktere nepotrebujete.

BTW cestina ma vety, ktere zacinaji velkym pismenem a konci teckou.
Nejstem zadny jazykovy puzitan, ale to co jste napsal se velmi spatne cte.