problem s proxy?

matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Leden 6 17:01:22 CET 2003

Zdravim,

objevil se mi tu takovy problemek - na interni siti jsem nainstaloval novou linuxovou stanici. Vsechno je v pohode, akorat se nemuzu dostat "ven" - po vnitrni siti si muzu lezt jak libo, ale ven mi neprojde nic.
Myslim, ze za to muze proxka na gateway, ale nedari se mi to obejit (ty proxyne nesefuju, takze tam nic nesvedu).  Nejedna se o potize s mozillou ci tak, nedostanu se nikam ani z konzole (ani si nepingnu)...

Cim to muze byt, prip. co mam udelat, abych se odtud dostal?
Pro doplneni - distribuce RedHat 7.3, v zasade default instalace...

diky za radu
Matthes