RH8, Samba a cestina

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Leden 6 16:43:58 CET 2003

Zdar Milane,

On Mon, 6 Jan 2003, Milan Berka wrote:

> Omlouvam se, ze otravuji, mam nasledujici problem:

no, na podobne tema se to tu probralo v archivu tak cca pred pul
rokem :-)

> Potrebuji pres klienta SAMBy pristoupit na W2K Server (coz mi jde),
> ale na serveru jsou adresare pojmenovane v cestine win-1250, mi se to
> nezobrazi dobre a nasledne se tam nedostanu.
> Manipuloval jsem s nastavenim
>
> client code page

> character set
>
> ale zadna volba mi nepomohla....

:-) Jiste.

> Nemate nekdo napad nebo jinou vazbu mezi UTF-8 a win-1250?

Az samba-3 (a IMHO potazmo smbclient) umi pouzivat utf....

A nebo mozna zkus terminal, kde mas iso prostredi a fonty, a pak zkus lezt
do tech adresaru s tim, ze pohrajes s client code page a character set...

A nebo jsem uplne mimo misu...

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488