Ericsson na /dev/ttyS1

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pondělí Leden 6 22:20:38 CET 2003

>Podporuje to vubec ten telefon? A text 'unable to send ATZ' jsem ve
>zdrojacich vubec nenasel...

Moc se omlouvam melo to byt 'Unable to send break!' Kompletni vypis jsem
poslal pred chvilkou.Typ T39m je na výber v nabidce pri konfiguraci, takze
podporuje. Problém s nemoznosti vytvoreni zamku jsem uz take vyresil.
Minicom uz take reaguje, chyba byla samozrejme mezi klavesnici a zidli.
Snazil jsem se pristupovat na /dev/ttyS0 (kde je externi modem-toho casu
vypnuty) a ne na /dev/ttS1 kde je ten mobil. Díky za snahu. RT