Problem s OS

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Leden 7 00:14:03 CET 2003

On Mon, Jan 06, 2003 at 09:10:36PM +0100, Ondřej Kadlec wrote:

> Moje problemy zacaly potom, co jsem pocitac posilil o 256 MB RAM. V pocitaci
> bylo puvodne 128 MB (SDRAM, 133 MHz). Je mozne, ze novy modul
> vyvolava tyto kolize? BIOS pamet normalne detekuje a jinak se system chova
> normalne a s RAMkou pracuje korektne.

Pokud nastavíte příliš optimistické hodnoty časování v setupu, může dojít
k chybám, které se projeví jen občas za určitých situací. Zkusil bych ten
memtest a pokud najde chybu, zkuste nastavit v setupu co nejopatrnější
nastavení. Pokud to pak bude v pořádku, vyzkoušejte, jaké nejrychlejší
nastavení ještě projde bez chyb.

                                                           Michal Kubeček