Problem s OS

Ondřej Kadlec metaxa na zmail.sk
Úterý Leden 7 20:30:11 CET 2003

Original message:

Reply:
> Pokud nastavíte příliš optimistické hodnoty časování v setupu, může dojít
> k chybám, které se projeví jen občas za určitých situací. Zkusil bych ten
> memtest a pokud najde chybu, zkuste nastavit v setupu co nejopatrnější

Co myslite tim "co nejopatrnejsi nastaveni"? V BIOSu se fakt moc nevyznam a
nerad bych to rozvrtal jeste vic, nez to je.
Nemel byste nejake konkretni navrhy? Ten memtest mi nasel 10 minut asi 20
chyb - netusim o co jde. Jen mi tam vypsal rozsah adresy, kde se chyba
vyskytla a pak uz se to cele jen opakovalo (count+1).

> nastavení. Pokud to pak bude v pořádku, vyzkoušejte, jaké nejrychlejší
> nastavení ještě projde bez chyb.

Dekuji,
Ondrej Kadlec
metaxa na zmail.sk