Jak zabránit stahování spamu přes POP?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Leden 7 17:58:50 CET 2003

Dobrý den vąem,

jsem naprostý laik ohledně ochrany proti spamu a tak mám problémy se svými
mailovými účty. Pouľívám freemailové účty na quick.cz a atlas.cz, na
stahování poąty fetchmail, odesílání sendmail a poątovního klienta mutt.
Z Atlasu mi denně ovąem proudí desítky mailů, které jso spam a mají
neuvěřitelné formáty předmětů:

(±¤°í) »őÇŘ żµľî°řşÎ´Â ˛Ŕ Á¶Č­ŔŻżµľî·Î ÇĎĽĽżä~~~

nebo obsahu:

  * ŔĚÁ¦ ąĚ±ą ş»ĹäŔÇ ±¸ľîĂĽ żµľîŔÇ ĽĽ°č·Î żŔ˝Ę˝ĂżŔ
   * ¸ĹŔĎľĆħ Ăâ±Ů±ć Â÷ľČżˇĽ 10şĐ¸¸ µéŔ¸ĽĽżä
   Á¶ČŔŻŔÇ ąĚ±ążµľî´Â żůµĺÄĹ ´ëÇĄ Ľ±Ľöµéżˇ°Ôµµ Á¦°řµČąŮ ŔÖ´Â ±łŔçŔÔ´Ď´Ů

CHci si jen v LInuxu nastavit, aby se mi tyto zprávy vůbec nezobrazily a
pokud moľno, aby se smazaly uľ na serveru, ke kterému chodím přes POP.
Poradíte prosím, jakou aplikací bych to měl zvládnout? Četl jsem něco málo o
procmail, protoľe jej několik lidí pouľívá, ale nevím, jak nadefinovat tak
nederministickou věc = smazat zprávy, které obsahují (pa)-znaky :)

Mám komutovanou /vytáčenou/ linku

Díky
Martin K.

Daląí informace o konferenci Linux