Jak zabránit stahování spamu přes POP?

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Leden 7 22:25:49 CET 2003

V Út 07 led 2003, Martin Kamín ZULU napsal:
> CHci si jen v LInuxu nastavit, aby se mi tyto zprávy vůbec nezobrazily a
> pokud možno, aby se smazaly už na serveru, ke kterému chodím přes POP.
> Poradíte prosím, jakou aplikací bych to měl zvládnout? Četl jsem něco málo o
> procmail, protože jej několik lidí používá, ale nevím, jak nadefinovat tak
> nederministickou věc = smazat zprávy, které obsahují (pa)-znaky :)
Pred nejakou dobou jsem pouzival zajimavy programek "pop3check" a
"popcheck". POPcheck fungoval asi tak, ze jste si definoval adresy...
(uz nevim presne), program nejprve nacetl hlavicky z POP serveru,
zkontroloval je a pak predal akci fetchmailu. Takze kdyz jste mel 200
mailu, tak tech 200 musel projit. Tak jsem to nechal plavat :( BTW
nema atlas... nejake nastaveni/filtry, ktere by mohly pomoci?

Jenze to jsou asi 3 roku, zkuste google

> Mám komutovanou /vytáčenou/ linku
Take - bohuzel :(

MZ