Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Leden 7 20:19:12 CET 2003

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> Jenom pockejte, oni nam jeste ukazou, co je to Trustworthy Computing! To
> by tak hralo, aby si nekdo bootoval nejaky "hakersky" OS, ktery patricne
> nechrani autorska prava. Linux bude postaven mimo zakon, Stallmana a
> Torvaldse usmazi na elektrickem kresle a my ostatni skoncime jako
> podvratne zivly nekde v gulagu...

Myslis, ze si teda nebudu moct do Paladia, nebo jak se to jmenuje,
ulozit svou vlastni certifikacni autoritu? To by mne celkem nastvalo,
nastesti ne kazdy zije v zajeti americkych zajmu a uz i nemci zacinaji
pekne prskat.

Brno, Czech Republic