Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Středa Leden 8 03:48:59 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, David Rohleder wrote:

> Myslis, ze si teda nebudu moct do Paladia, nebo jak se to jmenuje,
> ulozit svou vlastni certifikacni autoritu? To by mne celkem nastvalo,
> nastesti ne kazdy zije v zajeti americkych zajmu a uz i nemci zacinaji
> pekne prskat.

Vlozit tam svou vlastni CA mozna pujde, ale nejspis to bude k nicemu,
protoze jedna ze zakladnich idei Paladia (byt patricne zamlzovanych) je
ta, ze nekdo jiny muze kontrolovat, jestli mi tam bezi "ten jediny spravny
software" (a ten Fritz-chip je ta pata kolona, co to bude umoznovat).
Tzn. soubory z MS Office uz nepujde nacist do jineho programu, na
Palladium-enabled web se nepodivam, pokud nebudu mit schvalenou verzi
MSIE, atd. Welcome to the brave new world.