Jak zabranit stahovani spamu pres POP?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Leden 8 00:29:29 CET 2003

"Dan Bar" <Daniel.Bar na seznam.cz> writes:

> "Martin Kamín ZULU" <martinkamin na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:20030107165850.GB7007 na evo...

> Zkuste
> http://directory.google.com/Top/Computers/Internet/Abuse/Spam/Filtering/?tc=
> 1 odkazu je tam celkem dost. Jinak co jsem slysel, tak jeden z nejlepsich je
> http://spamassassin.org/.

Jak bych to jen rekl...  myslim, ze od freemailu nemuzete cekat takovou
uroven sluzeb, kterou muzete mit na placenem webhostingu (ktery se
mimochodem kvuli velke konkurenci stal velmi levnou zalezitosti)

<trocha_komerce>
hint hint...  u nas si toho spamassassina muzete na maily zapnout a funguje
docela dost spolehlive.
</trocha_komerce>

BTW: tomu rikam spravne nakonfigurovane hostname:

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6