Jak zabránit stahování spamu přes POP?

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Leden 8 20:06:18 CET 2003

Zdravim,

On Tue, Jan 07, 2003 at 05:58:50PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:
> pokud možno, aby se smazaly už na serveru, ke kterému chodím přes POP.
> Poradíte prosím, jakou aplikací bych to měl zvládnout? Četl jsem něco málo o
> procmail, protože jej několik lidí používá, ale nevím, jak nadefinovat tak
> nederministickou věc = smazat zprávy, které obsahují (pa)-znaky :)

	Hm, podla mna tazko, tie maily treba totiz checkovat este na
serveri. Takze ak to ide tak tam nastavit nejake filtre. Keby sa na serveri
dal filtrovat mail cez procmail tak existuje "Procmail Sanitizer" co su
tusim anti-spamove pravidla pre procmail.

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Veriť v pokrok znamená neveriť, že nejaký pokrok nastal.
To by inak nebola viera.
                                             -- F. Kafka