Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Leden 8 10:27:58 CET 2003

David Rohleder wrote:
> Myslis, ze si teda nebudu moct do Paladia, nebo jak se to jmenuje,
> ulozit svou vlastni certifikacni autoritu? To by mne celkem nastvalo,
> nastesti ne kazdy zije v zajeti americkych zajmu a uz i nemci zacinaji
> pekne prskat.

Ne. Bude to fungovat pouze s OS Microsoftu a pro aplikace jen
od Microsoftu. Ani aplikace jinych vyrobcu bezici pod MS Win nebudou
mit k tomu pristup.
Respektive tam mozna pujde neco nacpat, ale pak by to nedelalo svuj
puvodni ucel. Zajistit, aby se dany pocitac pouzival jem s MS produkty
a bavil se dal zase jen s pocitaci s MS produkty.
Autori to lici trosku jinak, ale ucel je zhruba tento. :-))

	Majkl