SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Leden 8 10:52:57 CET 2003

   From: Leos Literak <literakl na centrum.cz>
   Date: Wed, 08 Jan 2003 07:41:33 +0100

Ahoj,

   > osobne stravim hodne krusnych chvil, nez se mi podari podobne featurky
   > povypinat ;-) to se hory zelenaji, jak nadavam ;-)

není to spíše tím, že se Ti to nechce nakonfigurovat? Např. nahrazování
slova vyjímka slovem výjimka může být vhodné. Jenom si to umět
nakonfigurovat a nenadávat na všechno, co může (ale samozřejmě nemusí) být
užitečné.
--
Pavel Janík

I know you guys all think that I'm a genius and everything, but I'm
actually dumb as a board.
                  -- Larry McVoy in linux-kernel