SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Leos Literak literakl na centrum.cz
Středa Leden 8 13:32:08 CET 2003

Pavel Janík wrote:
>    > > V ramci zdarne pokracujiciho vyvoje ceskeho OO jsme dospeli k tomu, ze
>    > > potrebujeme naplnit databazi castych preklepu, jinak tez znamou pod nazvem
>    > > automaticke opravy. A to je vec, na kterou potrebujeme hodne lidi, protoze
>    >
>    > osobne stravim hodne krusnych chvil, nez se mi podari podobne featurky
>    > povypinat ;-) to se hory zelenaji, jak nadavam ;-)
>
> není to spíše tím, že se Ti to nechce nakonfigurovat? Např. nahrazování
> slova vyjímka slovem výjimka může být vhodné. Jenom si to umět
> [...]

Ahoj Pavle,

nesouhlasim s tebou. Pro mne nakonfigurovat to znamena vypnout to.
Nelibi se mi, kdyz ze mne software dela blbce. Kdybych si to mel
konfigurovat k obrazu svemu, stravim nad tim mnoho dni .. a za to
mi tato pochybna vlastnost nestoji. Aspon se naucim cist po sobe
texty a kontrolovat je. A ty vyjimky, jak tu bylo zmineno, jsou spise
praci pro kontrolu pravopisy nez pro kontrolu preklepu.

	Leos

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!