Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Leden 8 11:29:27 CET 2003

David Rohleder wrote:

> Nastesti je to uplny blabol, takze takovy nazor muzu v klidu ignorovat
> :-)

V jakem duchu?
Kdyz jsem se na to dival jak s tim hned zacli, tam tam bylo vyjadreni
MS, ze pod jejich systemem bude umozneno vyuzivani sluzeb jen cert.
aplikacim s certifikatkem od MS, ten nebude ale davat na produkty
tretich stran (jine aplikace na tom stroji samozrejme pobezi,
ale nebude jim umozneno vyuzivat sluzeb paladia).
Pak jsem si vsiml i nejakeho vyjadreni Autodesku, kde docela prskal
taktez v tomto duchu, nebot by se mu to libilo jako nahrada HW klicu
a par dalsich opicek s DWG soubory, a ze jako to nepujde.
Nebo se v tomto neco za posledni pul rok zmenilo?

	Majkl