SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Dan Ohnesorg dan na fel.cvut.cz
Středa Leden 8 14:16:37 CET 2003

On Wed, 8 Jan 2003, Vymazal Milan wrote:

> [...]

Ten uz opraveny je.

> Radeji bych doladil chyby pro kompatibilitu s MSS OFFice.

Tak se do toho pust.

Lidi uvedomte si, ze udelat auto correct list je z zaslanych souboru
zalezitost 15 minut. A kdyz mi posle 50 lidi po 20 slovech mame podle me
urcite 500 unikatnich dvojic a kazdeho to bude stat pulhodinku.

A spoustu lidi to potesi. Naproti tomu ti, co si tohle chteji vypnout
stejne nepatri do cilove skupiny pro kterou je OO urcen. Kdyz chcete vedet
co se s dokumentem deje, tak musite pouzivat bud TeX nebo XML/DocBook.

Naproti tomu s upravami filtru pro cesky MS office jsme stravili uz urcite
50 hodin a konce nevidet.

zdravim
dan