SOUTEZ: Team OpenOffice.org hleda caste preklepy

Středa Leden 8 14:22:17 CET 2003

	NO flame please....

Dan Ohnesorg wrote:
> A spoustu lidi to potesi. Naproti tomu ti, co si tohle chteji vypnout
> stejne nepatri do cilove skupiny pro kterou je OO urcen. Kdyz chcete vedet

	Veru? Ja myslel, ze to ma byt alternativa k MSO, ktera dokaze tyto
dokumenty alespon v rozumne mire editovat, prohlizet, tisknout atd. (a
dalsi dobra vlastnost vytvaret) bez toho, abych musel investovat zhruba
20kkc (MSO Prof, WinXP Prof - jsem profesional, tak prece nebudu
pouzivat udelatka, ze?:->) aby mi to bylo umozneno...

	Skoda, ze toto 'odsouzeni' nebylo receno na zacatku, pak by zrejme
zajem zdejsi komunity byl daleko nizsi...;-)

	Myslim si, ze spise by bylo mozna pravdou, ze tato feature je urcena
pro ty mene zdatne, kteri radsi budou skripat zubama...

> co se s dokumentem deje, tak musite pouzivat bud TeX nebo XML/DocBook.

	TeX je sazeci system, trosku jina kategorie... to je podobne jako byste
tvurce vykresove dokumentace poslal do Ilustatoru ci Corellu...