Jak zabranit stahovani spamu pres POP?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Leden 8 13:23:15 CET 2003

On  0,  wrote:

> Jak bych to jen rekl...  myslim, ze od freemailu nemuzete cekat takovou
> uroven sluzeb, kterou muzete mit na placenem webhostingu (ktery se
> mimochodem kvuli velke konkurenci stal velmi levnou zalezitosti)

Nevím, ale na Quick mi nechodí skoro nic... Takže tam něco zapnutého mají,
ten problém mám jen s Atlasem - a obecně bych jej stejně chtěl vyřešit.

> <trocha_komerce>
> hint hint...  u nas si toho spamassassina muzete na maily zapnout a funguje
> docela dost spolehlive.
> </trocha_komerce>
>
> BTW: tomu rikam spravne nakonfigurovane hostname:

Jak si mi to nastavilo, tak to je :) Nevím, co je na tom špatně, doménu
nemám a pochopil jsem jen, že když mám správně nastaveno v mutt From, tak mi
maily budou chodit....a chodí. Je to snad nějaké tragická chyba - nevím, kde
to konfigurovat a ani nemám čas to hledat - jsem prostě uživatel :)

Martin