parametre v fstabe a chroot

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Leden 9 12:44:21 CET 2003

> taky se mi to nechce zkouset, ale chroot ten filesystem nijak nezmeni

Ja by som to aj skusil, ale nemam testovaci stroj a na zivom by som to
nerad robil(treba spravit zasah do fstab a najlepsie rebootnut , lebo
remount mi nemusi zbehnut kvoli beziacim demonom)

> a jelikoz to je vlastnost filesystemu, tak proc by to mel spoustet?

Ide mi o to, ze v fstabe su napisane parametre pre particiu /var.
A ja ked spravim chroot, tak ta binarka sa ocitne tym padom v adresari /
a na nu uz by tym padom nemali platit tie pravidla noexec a nosuid co su v
fstabe. A ja neviem ako na tento pripad system reaguje.
Tak som myslel ze uz s tym niekto nieco skusal a sa podeli o svoje
zkusenosti.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2