Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradte

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Leden 8 16:48:59 CET 2003

On St, 2003-01-08 at 15:04, Zdenek Pytela wrote:

> http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=4&idc=204
> http://www.candelatech.com/~greear/vlan.html

Jo, to presne mi pomohlo. Na druhe strane jsem
zkousel obdobny Linux ... to slapalo dle ocekavani.
Pote skutecny switch a ten se nakonec taky
rozchodil dle ocekavani (rozhazoval to do nastavenych
portu, za kterymi byly normalni PC win/lin bez VLANu).
Ale zatim pouze experimenty, nikoliv realny
provoz (= hodne dat a dlouho).

ivo