Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradte

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Čtvrtek Leden 9 15:33:53 CET 2003

Pokial mate sietovky 3com, musite si prekompilovat novy modul, nakolko
ramec VLAN je dlhsi ako obycajny ethernet a ten 3com drajvej z toho
nechapal [prechadzali iba male pakety].

Budes potrebovat vlan_tools a modul 8021q, vytvoria sa ti UPLNE nove
interdfejsi napr "eth3.18" [bodka]. DOST to skomplikuje routovanie. Ja
som takyto postup musel pouzit, nakolko cisco 2950XL uz nema Vlan
Multiport [2900 este mala, sakra].

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk