Cron, který funguje, i když je Linux vypnutý?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 8 18:16:12 CET 2003

> Dobrý den všem,
>
> asi nejsem sám, kdo si svátky, narozeniny apod. řeší "systémově", aby
> nezapomínal :)) Tak se chci zeptat, zda-li někdo zde v konferenci nemá
> zkušenosti s nástrojem, který by dělal přesně, co dělá cron s crontab, ale
> dokáže to dělat, i když je počítač vypnutý (například používám-li notebook)
> = tedy jakmile se nastartuje, provede zpětně ty operace, které zameškal.
>
> Zkoušel jsem anacron, ale ten umí JEN periodické operace. STačí, aby ta
> utilitka uměla spustit zvolený příkaz.

Pokud vim, tak cron sam umi taky JEN periodicke operace. K jednorazovemu
planovani uloh je at a ten se tusim chova presne tak, jak si prejete -
kdyz neco zmeska, tak se to snazi udelat co nejdriv.

-- Honza Houstek