Cron, který funguje, i když je Linux vypnutý?

Ales DOLECEK ales_d na seznam.cz
Středa Leden 8 18:32:11 CET 2003

On Wed, 8 Jan 2003 15:22:51 +0000 (UTC)
martinkamin na quick.cz (Martin Kamín ZULU) wrote:

> Dobrý den všem,
>
> asi nejsem sám, kdo si svátky, narozeniny apod. řeší "systémově", aby
> nezapomínal :)) Tak se chci zeptat, zda-li někdo zde v konferenci nemá
> zkušenosti s nástrojem, který by dělal přesně, co dělá cron s crontab,
> ale dokáže to dělat, i když je počítač vypnutý (například používám-li
> notebook)= tedy jakmile se nastartuje, provede zpětně ty operace,
> které zameškal.
>
> Zkoušel jsem anacron, ale ten umí JEN periodické operace. STačí, aby
> ta utilitka uměla spustit zvolený příkaz.
>
> Díky předem
> [...]

Tohle řeší 'at'. A vím zcela jistě, že "vydrží" i vypnutí stroje - tedy
alespoň u mě doma. Nevím jestli náhodou 'at' interně nepoužívá 'cron' -
v tom případě by to měl pravděpodobně na svědomí již zmíněný 'anacron'.