Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 8 18:45:54 CET 2003

Wed, Jan 08, 2003 at 06:30:42PM +0100, Peter Surda napsal(a):
> To je zrejme nejaky narodny sport ktory som nepochopil alebo co. Ja cracky
> nepouzivam odkedy mam linux, a moja Playstation tiez nema modchip. Nikdy som
> to nepotreboval.
>
> Iste, keby som si skompiloval vlastny kernel, a potom by mi hardware odmietol
> nabutovat, tak by som to otrieskal vyrobcovi o hlavu. Pod linux a PSX vsak
> zatial nevidim najmensi dovod pouzivat cracky.

Az na ten podstatny rozdil, ze tentokrat to bude kvuli presvedceni a
ne kvuli penezum, tudiz z moralniho hlediska akceptovatelne. Z
hlediska penez pro kameniky ovsem ne, takze to samozrejme bude
nelegalni moralka nemoralka.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P