Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Středa Leden 8 18:30:42 CET 2003

On Wed, Jan 08, 2003 at 06:03:48PM +0100, Jakub Maa01 Jirků wrote:
> I to ma reseni. Kdysi jako pocitacovy hrac (nastesti uz je to za mnou
> ;) jsem potreboval na kazdou hru crack. Nyni jsou pry cracky potreba i
> na operacni system, tak budou mozna casem potreba i na samotne
> pocitace. Playstation je take trusted a necte nelegalni media. A
> myslim, ze byste tezko hledal Playstation ktera neni cracknuta (myslim
> mezi domacimi uzivateli, nikoliv na veletrzich a podobne).
To je zrejme nejaky narodny sport ktory som nepochopil alebo co. Ja cracky
nepouzivam odkedy mam linux, a moja Playstation tiez nema modchip. Nikdy som
to nepotreboval.

Iste, keby som si skompiloval vlastny kernel, a potom by mi hardware odmietol
nabutovat, tak by som to otrieskal vyrobcovi o hlavu. Pod linux a PSX vsak
zatial nevidim najmensi dovod pouzivat cracky.

> Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
Bye,

             How does cat play with mouse? cat /dev/mouse