Cron, který funguje, i když je Linux vypnutý?

Čtvrtek Leden 9 00:51:32 CET 2003

On Wed, Jan 08, 2003 at 06:32:11PM +0100, Ales DOLECEK wrote:

> Tohle řeší 'at'. A vím zcela jistě, že "vydrží" i vypnutí stroje - tedy
> alespoň u mě doma. Nevím jestli náhodou 'at' interně nepoužívá 'cron' -
> v tom případě by to měl pravděpodobně na svědomí již zmíněný 'anacron'.

Naplanovane ulohy pro at se pisi do /var/spool/at/spool/ (na RH 8.0).
Proto "preziji" reboot.

at demon je bud spousten pomoci cronu nebo bezi jako proces a kazdou
minutu kontroluje frontu uloh zapsanou do zmineneho adresarei (tento
pripad je asi v soucasnych Linuxech implicitni).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz