Nasadenie Samby vo firemnom prostredi.

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Leden 9 08:48:21 CET 2003

Dobry den,

Jeden muj zakos (cti EU ;-):

samba-2.2.1a, foxka pekne rozlezla (724MB, otevira to urcite pres 100
souboru/stanice, cca 10 stanic soucasne), oplock nastaveny defaultne
(nenastaveny ;-) stanice Win98SE, DOS. Je to PII 350MHz, 384MB RAM
2x 40GB soft RAID1..

Jede tam i hylafax (2 linky - hezke), tisky, maily, proxy (inet pres ISDN) a
dalsi opicky...

Jo - maj tam adresar /fox25r - jestli se z toho da poznat verze toho "smejdu"
;-))) (toho autora softu je to prvni nasazeni na sambe - nechapu ze vsichni
tito "generatori" kodu jsou hned tak najezeny, kdyz slysi neco jineho nez
Win2000 server s Dual PIV atd. Nastesti to slape rychle (kdyz me tedy
donutili prejit tam na 100kovou sit - naoplatku jsem je donutil se naucit
pouzivat UNC cesty tiskaren ;-))

Karel Kral