Nasadenie Samby vo firemnom prostredi.

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Leden 9 09:03:53 CET 2003

Dobry den,

Dne st 8. leden 2003 15:49 jste napsal(a):

> No podla odozvy sa zda , ze cez Sambu cesta povedie. Mozu sa diskutujuci
> vyjadrit aj k hardwarovej konfiguraci servra ? Pripadne vie niekto
> porovnat rychlost Samby s Novell-om.

S Novellem ? ;-) Vetsinou ty firmy prechazeji z 3.12 na sambu. Pri stejnem
zeleze bych rekl tak 10% rozdil ve prospech novellu (napr. - stejne zatizeni,
stejny HW a propustnost dat na testovaci stanici 670kB/s samba a 740kB/s
novell - je to jen jeden priklad a delal sem ten test davno - oni vetsinou
koupi i novy zelezo ;-(. A - zalezi kus od kusu - jsou to ruzne protokoly,
ruzne nastaveny parametry, rezie a ja nevim co.

Karel Kral

PS: Sou lidi, co tvrdi, ze je u nich samba rychlejsi nez novell.