RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 12:14:09 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	Bez flame - ktery komercni zakaznik si vezme produkt, ktery ma tak
> mizerny support, pripadne, muzete mu ho s klidem nabizet i se servisem,
> kdyz sam naprosto netusite co se stane po 31.12., kdy vyjde 8.1, jake s
> ni budou problemy, zda-li se na starem HW neobjevi problemy nove atd.?
>
> 	A hlavne, kdo tento prechod zaplati?
	Jestli na tom zákazníkovi tolik záleží, proč si nekoupil Advanced
server? V takovém případě nemohly peníze hrát roli.
Ale ta podpora verze 7.3 není zase tak mizerná. Je zaručen rok a půl a dají
se očekávat aspoň 3 roky. Kromě toho tu podporu můžete dělat sám, přeložit
src.rpm obvykle jde. Problémy docela budou s koexistencí unicodových a
starých serverů v již tak dost heterogenním prostředí (obvykle windows
různých generací). To pak musí každý volit sám.
A hlavně, doteď mi to připadalo jako dotaz uživatele, který neprovozuje
kritický server, to se pak odpovídá jinak.