RedHat 8.1 beta ... info

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pátek Leden 10 14:01:25 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 09:38:21AM +0000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ze to neni o tom vzit src.rpm a dat --rebuild, proste to ve
> 	zmenenych major verzich vetsinou neprojde a je treba vyssi divci ci jine
> experiences...
>
> 	O cstocs se dozvite z uternimo (meho mailu) tykajiciho se iconv...

V utery mi od Vas zadny mail o iconv neprisel.

> 	Strucne - vezmu-li src.rpm z RH7.1CZ (posledni RH, kde je cstocs
> pribalen) a na RH8.0 dam rpmbuild --rebuild <balicek> neprojde... Jsou
> dotycne nesrovnalosti nekde opraveny (IMHO je vse problematicke
> zalezitost .spec)?

Cstocs jako takovy ma autora a maintainera, a ten .spec soubor ma
maintainera. Ano, spolu s maintainerem toho .spec souboru ty problemy
opravuji, je tam bohuzel jeste potiz s tim, ze RH 8 defaultne pouziva
UTF-8.

Kazdopadne bych pri hlaseni problemu ocekaval primy email tem, kteri
jsou u prislusneho softwaru uvedeni. Report nothing expect nothing,
a prohlaseni v cz.comp.linux za report neberu.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...