RedHat 8.1 beta ... info

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Leden 9 12:24:45 CET 2003

On Thu, 2003-01-09 at 11:03, Zdenek Mazanec wrote:

> :-) To by me jako spravce (nebo hur jako nekoho odpovednejsiho) rozhodne
> neuklidnovalo. Predstava, ze mi za par mesicu bude ukoncen support prave
> instalovane veci... dekuju, ale zastrelit se umim sam)
> Hold ve jmenu co nejrychlejsi ziskovosti se da zjevne udelat leccos.

Nic v zlom chlapci ale ak mate iny system ktory povedzme nie je OSS ale
je zdarma alebo temer zdarma a ma podporu na slusnej urovni a historiu
aku len UNIX moze mat, zastupenie na trhu slusne tak potom mi nepripada
relevantne hadat sa o pocinoch redhatu. Skratka pokial to co ponuka
redhat prestava byt financne vyhodne na tejto strane oceanu tak este
stale mate vyber.

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com