RedHat 8.1 beta ... info

Pátek Leden 10 14:46:11 CET 2003

On Thu, Jan 09, 2003 at 12:03:52PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> :-) To by me jako spravce (nebo hur jako nekoho odpovednejsiho) rozhodne
> neuklidnovalo. Predstava, ze mi za par mesicu bude ukoncen support prave
> instalovane veci... dekuju, ale zastrelit se umim sam)
> Hold ve jmenu co nejrychlejsi ziskovosti se da zjevne udelat leccos.

Musite se rozhodnout, co chcete. Pokud si vezmete, ze verejny RH je
desktopove orientovany system, pak Vas to nemusi rozcilovat, protoze na
desktopy nebudete davat serverovy OS, ktery (hlavne) potrebuje
pravidelne aktualizace.

Pokud to chcete dat na desktop, tak pravdepodobne s minimem programu a
tim padem s minimalni mirou potrebne udrzby (aktualizaci).

Kdyz uz nasazujete RH tak masivne (a nechcete platit za AS/AW), pak
jiste zvladnete vyrobit 2x za rok balicek pro Vase desktopy, ktery bude
resit pripadny problem (napr. backport dalsi opravy fetchmailu z verze
RH 8.x nebo novejsi).

Pokud jeste neverite logice, pak verte, ze v prosinci budete kupovat
pocitace, ktere budou mit takovy HW, ze na desktop budete tak jako tak
potrebovat novesi verzi distribuce (tj. zejmena XFree a dalsich
multimedialnich vychytavek).

No a nebo muzete doufat, ze se RH prestane chovat ekonomicky a diky
financnim problemum (jako maji jini distributori), skonci cely RH casem
v konkurzu (diky Vasi neochote jim za slusnou sluzbu zaplatit nebo za
zdrama poskytovanou distribuci alespon podekovat a snazit se jim jejich
prispevek oplatit nejakou protisluzbou - napriklad byt dostatecne
spokojeny nebo se prizpusobit, kdyz uz nechcete delat developera).

Jo - taky jim muzete venovat z vlastni kapsy $100 mil. a nechat je
"prozrat" podobnymi "klienty", jako jste Vy... (tj. vyzkouset si roli
investora)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz