RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 12:34:03 CET 2003

	Rad odpovim:

Zdenek Pytela wrote:
 > 	Jestli na tom zákazníkovi tolik záleží, proč si nekoupil
 > server? V takovém případě nemohly peníze hrát roli.

	Vazne jste to spocitali dobre? Pri kurzu dolaru a zakladni cene mi
vychazi jine produkty levneji a stabilneji. Byl to jiny spoluucastnik
konference, ktery to same prohlasil konkretne o Solarisu...

	Vazne je to cesta, kam jsme chteli Linux dostat? Ja nemluvim o
Enterprise oblasti, mluvim o oblasti mezi studakem Frantou, ktery
servisuje par svych znamych ve firmach a firmou, ktera tuto sluzbu
nabizi svym zakaznikum - zkuste byt nyni v teto pozici, libi se Vam
vyhlidky, mate alternativu? [zalozit si vlastni distribuci je reseni,
zbytecne netristit sily a nezabijet 'zbytecne' cas take - mate pocit, ze
byt inteligentni a stavet na praci jinych a pridavat vlastni pridanou
hodnotu je parazitovani?]

> Je treba si to zvazit. :-)

	Zvazuji, alternativu vsak veru (financni hledisko zazemi ostatnich
vendoru je brano v uvahu rovnez) zatim nevidim... - pokud vite, podelte
se, IMHO je vhodne oddelit kategorie sitovy router/firewall a aplikacni
server.

Zdenek Pytela wrote:
 > se očekávat aspoň 3 roky. Kromě toho tu podporu můžete dělat sám,
 > přeložit
 > src.rpm obvykle jde. Problémy docela budou s koexistencí unicodových a

	Aniz bych se Vas chtel dotknout, nejste nahodou autorem cstocs? Mozna
se pletu (nemam ho ted po ruce), zkuste ho prebuildit v RH 8.0...'-) (v
utery jsem o tom psal v tle konfere) Navic tento system nemusi dobre
fungovat treba proto, ze dotycne jadro nema patricnou funkcnost (situace
napr. OpenSSH a privsep), nejsou vhodne verze (ruzumej, nemaji API, jine
chovani, workaroundy na chyby...) knihoven atd. U beznych
'uzivatelskych' programu to zrejme zpravidla nevadi, u sitovych sluzeb a
u firewallu je to o trochu necem jinem...

Zdenek Pytela wrote:
 > A hlavně, doteď mi to připadalo jako dotaz uživatele, který
 > neprovozuje
 > kritický server, to se pak odpovídá jinak.

	Ale je vhodne ho i na tato uskali, doted v CR nejoblibenejsi
distribuce, upozornit a nehrat si na neco jineho...