rozhozene fonty v GNOME2

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Čtvrtek Leden 9 13:35:34 CET 2003

> Jak ted spolu interaguje xfs a fontconfig? Jsou na sobe

   No jestli to chapu dobre, tak xfs s fontconfigem moc
nesouvisi, xfs je proste font server, ktery sam o sobe zadnou
rasterizaci neprovadi - k tomu pouziva Xft2, ktery zase pouziva
freetype.    No, ja jsem do sveho RH 8.0 nainstaloval Mozillu z
nove bety RH 8.1 - funguje to pekne, zvlaste po nainstalovani
fontu z Windows, postelovani freetype (povoleni vykonavani
bytecodu pro hinting) a rucni nastaveni rozmezi, kdy se ma
provadet antialiasing (antialiasing moc malych fontu neni to
prave). Jenze ta potvora mi v menu a dialozich pouziva najednou
misto sans-serifu serif (Times New Roman).

   Borek Lupomesky