rozhozene fonty v GNOME2

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Leden 9 13:37:32 CET 2003

On Čt, 2003-01-09 at 13:18, Petr Stehlik wrote:
> Ovsem ostatni klicove GNOME fonty jsou strasne malicke a hnusne a ja
> netusim, kde je zmenit.
> 2) font v GTKHTML nebo kde (to je ta komponenta, co zobrazuje ctene i
> psane zpravy v Evolution)

V mezicase si odpovidam sam, protoze jsem na neco prisel:

1) font v GTKHTML se v Evolution da nastavit v Settings->Font
Preferences.

2) Uz vim, ze muj oblibeny font je Courier vel. 12. No a font selektor
mi nabizi "Courier (Adobe)" nebo "Courier (Bitstream)". Pokud vezmu u
obou kodovani 8859-1 (cili to nezajimave), tak oba fonty vypadaji OK.
Ovsem pokud chci 8859-2, tak Adobe tuto velikost vubec nema (ma 11 a pak
az 14), a Bitstream vypada pri velikosti 12 UPLNE HROZNE (male,
necitelne smrti).

Cili pokud jde jen o to GTKHTML, tak muzu otazku velmi upresnit: proc
Adobe nema velikost 12 pro 8859-2, a proc Bitstream vypada tak hnusne.
Tady by asi pomohlo ten Bitstream kompletne odinstalovat ze systemu
(kdybych tusil jak), ale stale chybi sehnat velikost 12 toho Adobe...

Dal trva bezradnost ohledne nastaveni fontu v menu a dialozich GNOME.

Petr