rozhozene fonty v GNOME2

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Leden 9 14:18:55 CET 2003

On Čt, 2003-01-09 at 13:37, Petr Stehlik wrote:

> V mezicase si odpovidam sam, protoze jsem na neco prisel:

Uz si teda odpovim sam na vsechno (asi me to bavi):

> proc Adobe nema velikost 12 pro 8859-2

protoze jsem jednoduse nemel nainstalovane biznet-75dpi fonty. Nekde
jsem se totiz docetl, ze 75dpi se pouzivaji jen pri malych rozlisenich,
tak jsem si je pri tom vcerejsim monstroznim dist-upgrade odpustil,
abych usetril penezenku. A vida, ono je 75dpi nutne pro normalni pismo i
pri rozliseni obrazovky 1280x1024...

Ted jen abych si to do priste zapamatoval (uz jsem to za poslednich pet let resil nejmin trikrat).

Dekuji za pozornost.

Petr