Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradt e

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Čtvrtek Leden 9 15:09:00 CET 2003

	Ja pouzivam sice termin bridgovani ale to je rizene a jedna se v
podstate o routovani podle MAC a IP adres.
	Upozornuju ze na toto nelze pouzit iptables protoze ty neumi
zdrojove a cilove MAC adresy v podminkach.
	Proto pouzivam ebtables ktere to umi.
	Tim jsou ty site oddeleny.

--
ituron na et.trz.cz