OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Pátek Leden 10 04:23:21 CET 2003

Zdravim,

>A nebude spise duvod ten, ze spolecnost vlastnici T-Mobile (Deusche Bank?
>..nevim presne) ma v Nemecku take telekomunikacni sit ovsem s nekolika
>miliardovymi ztratami? A tak se rozhodli, co reknou Cechacci na takovouto
>politiku?
>
>Myslim, ze je velice na miste citat z pohadky Pysna princezna (smile):
>- Lide narikaji, ze jsou vysoke dane (v nasem pripade ceny).
>- Tak at narijaki. Ale at plati!

No, a proc by platili? Ja od Pegasu utek jeste pred prejmenovanim na
T-M. Pro cloveka ktery porad vola je to nerentabilni, a tak ozelim i
absenci signalu na horach a v hospudkach ve sklepe, alespon je chvili
klid :-) A jeste jsem si vybral vlastni cislo...
nenarikejte, nechte si t-m simku 2 mesice, zapnete si na ni schranku se
vzkazem ze mate jiny cislo a prejdete jinam, neni to tak slozite jak se
to zda.... Preci mame otevreny trh a ty tam sou doby kdy tu byl jen
eurotel...

Petr