OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Pátek Leden 10 07:44:19 CET 2003

On Fri, 10 Jan 2003, Petr Hodan wrote:

> Zdravim,

> No, a proc by platili? Ja od Pegasu utek jeste pred prejmenovanim na
> T-M. Pro cloveka ktery porad vola je to nerentabilni, a tak ozelim i
> absenci signalu na horach a v hospudkach ve sklepe, alespon je chvili
> klid :-) A jeste jsem si vybral vlastni cislo...
> nenarikejte, nechte si t-m simku 2 mesice, zapnete si na ni schranku se
> vzkazem ze mate jiny cislo a prejdete jinam, neni to tak slozite jak se
> to zda.... Preci mame otevreny trh a ty tam sou doby kdy tu byl jen
> eurotel...

Mate naprostou pravdu, ale ja si nenarikam. Asi jsem mel zacit tim, ze me
tato zalezitost vubec nevadi, jelikoz nemam mobil :). Ale s temi ztratami
to neni zas tak nova vec. Tato zprava se objevila pred nekolika tydny (tak
nejak..) v novinach, tak jsem jen prispel do debaty tim, co vim. Komu se
to nelibi, ma zde jeste dalsi dva operatory.

--
 Jan Oppolzer | SPSSE a VOS Liberec | WWW: http://www.pslib.cz/~oppolzer
 E-Mail & UNIX talk: oppolzer na pluto.pslib.cz | oppolzer na jupiter.pslib.cz